Ga naar de homepagina
Ga naar de wie zijn wij pagina
Ga naar de u wilt pagina
Ga naar de netwerk pagina
Ga naar de contactpagina
Onze partners
Facility Portal Nederland
Henrico en Partners
Bytesize Webconsultants
FM Portal
Onze producten
Timetrace
home contact print
Timetrace: de nieuwe manier van tijdsregistratie!

Wat is Timetrace?
Timetrace is een internet tijdregistratiesysteem die u helpt om op een zeer eenvoudige manier tijdregistratie te realiseren. Om het te gebruiken heeft u slechts een browser met een internet verbinding nodig.

Timetrace werkt met een unieke snelplanner voor het registreren van de tijd. Registratie gebeurd namelijk door middel van een start/stop knop op uw werkblad. De kracht van Timetrace komt heel duidelijk naar voren als u met meerdere mensen voor verschillende klanten projecten realiseert. Timetrace beschikt namelijk over een krachtige en flexibele rapportenbouwer die u in staat stelt om in per klant en/of project een rapportage samen te stellen waarin de tijdsbesteding van alle collega's is gebundeld. Het invullen en samenvoegen van bijv. Excel spreadsheets is hiermee verleden tijd. Timetrace neemt het eenvoudig van u over.

De flexibele, individuele toepassing van Timetrace
Het systeem is ontworpen voor maximale flexibiliteit zodat u uw specifieke behoefte naar tijdregistratie optimaal invulling kunt geven. Uitgangspunt is uw registratiebehoefte en die van uw klanten en/of opdrachtgevers. Of u nu de bestede uren van personeel op locatie wilt vastleggen, de verhuur en/of het gebruik van kapitaalgoederen, de op locatie en op kantoor bestede tijd aan projecten, de daadwerkelijke tijdsbesteding van uw service-/storingsdienst of de normale dagelijkse activiteiten, met Timetrace kunt u alles geheel naar uw eigen wens inrichten.

Rapportages en Facturatie
Als u met meerdere teamleden voor verschillende klanten projecten uitvoert waarbij de meeste activiteiten declarabel zijn, kunt u met behulp van Timetrace per klant/project/job en per overeengekomen periode de facturering met een eenduidige rapportage ondersteunen. Discussies over de besteding van gefactureerde tijd zijn daarmee uit de wereld.

U ziet in één oogopslag hoe effectief u en uw medewerkers met hun tijd omgaan, welk percentage van de overeengekomen werktijd declarabel is en welk percentage voor rekening van uw organisatie komt. U kunt op basis van de individueel geregistreerde tijd per criterium een overzicht aanmaken op grond waarvan u met betrokken medewerkers het functioneren en het de effectiviteit van hun tijd bespreekbaar kunt maken. U hoeft dus nooit meer urenstaten handmatig in te laten vullen en gaat daarmee alle bijkomende discussies uit de weg.

Timetrace beschikt over ongekende rapportagemogelijkheden die in de bestandsformaten HTML, XLS of PDF kunnen worden weergegeven. Het operationele pakket is geheel uit te breiden naar uw behoefte.

Implementatie en gebruikersgemak
Na een grondige voorbereiding, waarbij onze adviseurs u natuurlijk behulpzaam zijn bij het vaststellen van de variabele gegevens die voor uw bedrijf gelden, implementeren wij de op maat gemaakte applicatie. Hierna volgt de gemeenschappelijke introductie van uw applicatie en kunnen uw medewerkers direct met hun eigen Timetrace aan de slag. Timetrace biedt hen een zeer eenvoudige en flexibele werkwijze die aansluit op hun persoonlijke werkritme en die het handmatig invullen van allerlei staten, bonnen etc. overbodig maakt.

Meer weten?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Timetrace voor uw bedrijf, neem dan contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst!